منتدى عشاق التطوير
لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى عشاق التطوير
لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.
منتدى عشاق التطوير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

vandam
vandam
...::|مشرف عـام |::...

...::|مشرف عـام |::...
ذكر عدد المساهمات : 2538

حالتى النفسية متدنية مخنوق جدا والسبب.... امتحان ساهل Empty حالتى النفسية متدنية مخنوق جدا والسبب.... امتحان ساهل

الإثنين فبراير 18, 2013 6:54 pm
<div align="center"> </div><div align="center"><br><font size="4"><strong><font color="black">اهلا بكم جميعا اخوتى الاعضاء وكل عام وانتم بخير بمناسبة اقتراب المولد النبوى الشريف</font></strong></font><br><font size="4"><strong><font color="black">.</font></strong></font><br><font size="4"><strong><font color="black">.</font></strong></font><br><font size="4"><strong><font color="black">.</font></strong></font><br><font size="4"><strong><font color="black">.</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">انا طالب فى 2 ثانوى و مشكلتى عويصة دائما تتكرر فى الامتحانات ومش اول مرة تحصل معايا</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">انا عندى مشكلة انى ادخل الامتحان احل وتمام وبعد مااخلص ابدأ اراجع وبعد مااطلع من اللجنة اكتشف انى غلطت غلطة غبية سواء كان الامتحان صعب او سهل انا مش عارف ليه كده بيحصل معايا.</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">انهاردة كان يوم مشئوم بالنسبة لى وكان يختلف عن كل اللى كان بيحصل معايا فى الامتحانات اللى مرت</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">انهاردة كان عندى امتحان جبر وكان غاية فى التفاهة لدرجة انه بعد 10 دقايق من استلام ورقة الاسئلة 95% من الطلاب طلعوا من اللجان منهم الطلاب الاوائل برضه وانا حبيت استنى شوية واراجع اكتر واكتر علشان اضمن الدرجة النهائية وبعد ماراجعت وتمام طلعت من اللجنة وكنت مبسوط ولقيت نفسى حليت صح فى كل الاسئلة وفجأة وانا براجع مع زملائى !!!</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">اكتشفت غلطة ولو كان حمار بيمتحن مكانى مكانش غلطها ودى حتكلفنى درجة واصبت بحالة نفسية رهيبة مش عارف اطلع منها خالص وانا معايا امتحان ميكانيكا يوم الاربع ومليش نفس اذاكر</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">انا حالتى النفسية اتدمرت نهائيا..... انا مش عارف اعمل ايه؟</font></strong></font><br><br><font size="4"><strong><font color="black">ساعدونى اطلع من الحالة اللى انا فيها</font></strong></font><br></div>